• 23.07.17, 12:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kosmeetikaäri trendid: vähem pakendit, kliendikogemus on muutumas olulisemaks kui toode ise

Küsimustele vastab Baiba Cipa-Ziemele, STENDERS-I kosmeetikafirma globaalne turundus- ja müügijuht (Läti)
Baiba Cipa-Ziemele
  • Baiba Cipa-Ziemele
Baiba jagab oma kogemusi pikemalt BALTICBEST-il Tallinnas. kaubandusest, erinevate kanalite põimumisest, aga see juhtub üsna aeglaselt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele