• 28.06.17, 15:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hinnakampaaniate osakaal Leedus väheneb

Millised on kuumimad trendid tarbijakäitumises Leedu turul? Loe intervjuud DDB Vilniuse tegevjuhi Daiva Tonkunienega.
Daiva Tonkuniene
  • Daiva Tonkuniene
25 töötajaga Leedu suurimaid agentuure DDB on ajalooliselt keskendunud rohkem teenindussektorile. Hetkel töötavad nad mitme telko- ja finantskliendiga. Lisaks teevad koostööd väga põneva rahvusvahelise asutusega: Euroopa Soolise Võrdõiguslikkuse Instituudiga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele