Autor: Hando Sinisalu • 28. juuni 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Hinnakampaaniate osakaal Leedus väheneb

Daiva Tonkuniene
Millised on kuumimad trendid tarbijakäitumises Leedu turul? Loe intervjuud DDB Vilniuse tegevjuhi Daiva Tonkunienega.

25 töötajaga Leedu suurimaid agentuure DDB on ajalooliselt keskendunud rohkem teenindussektorile. Hetkel töötavad nad mitme telko- ja finantskliendiga. Lisaks teevad koostööd väga põneva rahvusvahelise asutusega: Euroopa Soolise Võrdõiguslikkuse Instituudiga.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700