• 28.06.17, 15:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hinnakampaaniate osakaal Leedus väheneb

Millised on kuumimad trendid tarbijakäitumises Leedu turul? Loe intervjuud DDB Vilniuse tegevjuhi Daiva Tonkunienega.
Daiva Tonkuniene
  • Daiva Tonkuniene
25 töötajaga Leedu suurimaid agentuure DDB on ajalooliselt keskendunud rohkem teenindussektorile. Hetkel töötavad nad mitme telko- ja finantskliendiga. Lisaks teevad koostööd väga põneva rahvusvahelise asutusega: Euroopa Soolise Võrdõiguslikkuse Instituudiga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele