• 28.06.17, 15:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: If Kindlustuse „Slow Down GPS“

Kuidas suurendada kindlustusbrändi meeldivust? Üha kasvavaks probleemiks on pinges juhtide tähelepanematus koolide ja lasteaedade läheduses, mille tulemuseks on sagedased liiklusõnnetused lastega. Lähtudes eeldusest, et täiskasvanud on „programmeeritud“ reageerima lapse häälele, loodi häälnavigatsiooni äpp „Slow Down GPS,“ mis lülitub koolide ja lasteaedade läheduses automaatselt lapse hääljuhiste režiimile.
Case study: If Kindlustuse „Slow Down GPS“
Ettevõtte taust

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele