Ainult tellijatele
Autor: Hando Sinisalu • 28. juuni 2017
Ainult tellijatele

Case study: If Kindlustuse „Slow Down GPS“

Kuidas suurendada kindlustusbrändi meeldivust? Üha kasvavaks probleemiks on pinges juhtide tähelepanematus koolide ja lasteaedade läheduses, mille tulemuseks on sagedased liiklusõnnetused lastega. Lähtudes eeldusest, et täiskasvanud on „programmeeritud“ reageerima lapse häälele, loodi häälnavigatsiooni äpp „Slow Down GPS,“ mis lülitub koolide ja lasteaedade läheduses automaatselt lapse hääljuhiste režiimile.

Ettevõtte taust

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700