• 21.06.17, 12:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Cannes Lions 2017 Direct Grand Prix: Google Home of the Whopper

Žürii meelest oli Burger Kingi kampaania parim tehnoloogia "kuritarvitamine". Nimelt aktiveerib see reklaam häälkäsklusega "OK, Google!" Google Home rakenduse ja reklaam jätkub tasuta. Google ei olnud sellise triki üle just eriti rõõmus.
Cannes Lions 2017 Direct Grand Prix: Google Home of the Whopper
  • Cannes Lions 2017 Direct Grand Prix: Google Home of the Whopper
Vaata case study:

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele