• 20.06.17, 01:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Moebrändi edus mängib väga suurt rolli Instagram

“Kui seda kanalit õigesti ära kasutada, võivad päris mitmed edasimüüjad sind ise üles leida,” ütlevad brändi August turundusega tegelevad Piret Rätsep ja Egle Lätt-Dodge agentuurist Fashionavant. Nimetatud Eesti moebränd on edukalt sisenenud juba üheksale välisturule ning plaanib oma ekspordiplaanidesse ampsata veelgi rohkem riike. Loe, millised on olnud Augusti peamised ekspordi õppetunnid ja kuidas edukalt välisturule siseneda.
Moebränd August
  • Moebränd August
Mis riikides praegu August esindatud on?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele