• 20.06.17, 01:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Moebrändi edus mängib väga suurt rolli Instagram

“Kui seda kanalit õigesti ära kasutada, võivad päris mitmed edasimüüjad sind ise üles leida,” ütlevad brändi August turundusega tegelevad Piret Rätsep ja Egle Lätt-Dodge agentuurist Fashionavant. Nimetatud Eesti moebränd on edukalt sisenenud juba üheksale välisturule ning plaanib oma ekspordiplaanidesse ampsata veelgi rohkem riike. Loe, millised on olnud Augusti peamised ekspordi õppetunnid ja kuidas edukalt välisturule siseneda.
Moebränd August
  • Moebränd August
Mis riikides praegu August esindatud on?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele