5 juuni 2017
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Case study: Maanteeameti ennetusklipid 2016

Statistika näitab, et 71% autojuhtidest tegeleb roolis kõrvaliste tegevustega, 54% ületab asulas kiirust ja 25% õnnetustest on tingitud väsimusest. Olukorra parandamiseks ja liiklusalaste teadmiste tõstmiseks lõi Maanteeamet ennetuskampaania, kus sihtgrupi kõnetamiseks kasutati tuntud räpparit, kes andis õpetlike lugude sisu edasi tarbijale hästi arusaadavas ja meeldejäävas kõnepruugis. Innovatiivne lähenemine tõestas end kiirelt – videod olid populaarsed ning inimeste teadlikkus kasvas.

Kampaania eesmärk oli toota informatiivsed animatsiooni elementidega videoklipid, mida saaks pikaajaliselt kasutada nii Maanteeameti koolitustel, seminaridel, konverentsidel, koosolekutel kui ka avalikus meedias, et kinnistada elanikkonna liiklusohutusalaseid teadmisi..

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com