5. juuni 2017
Ainult tellijatele

Case study: Maanteeameti ennetusklipid 2016

Statistika näitab, et 71% autojuhtidest tegeleb roolis kõrvaliste tegevustega, 54% ületab asulas kiirust ja 25% õnnetustest on tingitud väsimusest. Olukorra parandamiseks ja liiklusalaste teadmiste tõstmiseks lõi Maanteeamet ennetuskampaania, kus sihtgrupi kõnetamiseks kasutati tuntud räpparit, kes andis õpetlike lugude sisu edasi tarbijale hästi arusaadavas ja meeldejäävas kõnepruugis. Innovatiivne lähenemine tõestas end kiirelt – videod olid populaarsed ning inimeste teadlikkus kasvas.

Kampaania eesmärk oli toota informatiivsed animatsiooni elementidega videoklipid, mida saaks pikaajaliselt kasutada nii Maanteeameti koolitustel, seminaridel, konverentsidel, koosolekutel kui ka avalikus meedias, et kinnistada elanikkonna liiklusohutusalaseid teadmisi..

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700