Ainult tellijatele
Autor: Silja Oja • 31. mai 2017
Ainult tellijatele

Täna stardib Eesti esimene turundussaade IMPACT 80/20

Statistikaameti andmetel on Eestis 120 000 ettevõtet, neist 94 protsenti mikroettevõtted. “Väiksuse tõttu pole neist enamikel väljapaistvaid turundusalaseid teadmisi. See saade on ühiskondlikult vajalik algatus Eesti ärikogukonna teadlikkuse tõstmiseks,” ütles WSI tegevjuht Kristjan Raude.

Eesti esimese audiovisuaalse turundussaate taga on digiagentuur WSI ja produktsioonifirma Propapanda Productions. Saate eesmärk on pakkuda inspiratsiooni ettevõtjatele ja turundusinimestele. Tegijad selgitasid, miks saatesarjaga alustati. “Turundus- ja kommunikatsioonitegevused on otseses seoses Eesti ettevõtete lisandväärtuse kasvuga. Lisandväärtust saab kasvatada mahtudelt, mis võimaldab tootmist efektiivsemaks muuta ning mahte kasvatab turundus, kommunikatsioon ja müük. Hiljuti avaldas Taavi Kotka muret Eesti idufirmade turundusoskuste osas – see probleem on tegelikult märksa laiem,” ütles Raude. 

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700