• 31.05.17, 12:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Täna stardib Eesti esimene turundussaade IMPACT 80/20

Statistikaameti andmetel on Eestis 120 000 ettevõtet, neist 94 protsenti mikroettevõtted. “Väiksuse tõttu pole neist enamikel väljapaistvaid turundusalaseid teadmisi. See saade on ühiskondlikult vajalik algatus Eesti ärikogukonna teadlikkuse tõstmiseks,” ütles WSI tegevjuht Kristjan Raude.
Täna stardib Eesti esimene turundussaade IMPACT 80/20
Eesti esimese audiovisuaalse turundussaate taga on digiagentuur WSI ja produktsioonifirma Propapanda Productions. Saate eesmärk on pakkuda inspiratsiooni ettevõtjatele ja turundusinimestele. Tegijad selgitasid, miks saatesarjaga alustati. “Turundus- ja kommunikatsioonitegevused on otseses seoses Eesti ettevõtete lisandväärtuse kasvuga. Lisandväärtust saab kasvatada mahtudelt, mis võimaldab tootmist efektiivsemaks muuta ning mahte kasvatab turundus, kommunikatsioon ja müük. Hiljuti avaldas Taavi Kotka muret Eesti idufirmade turundusoskuste osas – see probleem on tegelikult märksa laiem,” ütles Raude. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele