Statistikaameti andmetel on Eestis 120 000 ettevõtet, neist 94 protsenti mikroettevõtted. “Väiksuse tõttu pole neist enamikel väljapaistvaid turundusalaseid teadmisi. See saade on ühiskondlikult vajalik algatus Eesti ärikogukonna teadlikkuse tõstmiseks,” ütles WSI tegevjuht Kristjan Raude.
Eesti esimese audiovisuaalse turundussaate taga on digiagentuur WSI ja produktsioonifirma Propapanda Productions. Saate eesmärk on pakkuda inspiratsiooni ettevõtjatele ja turundusinimestele. Tegijad selgitasid, miks saatesarjaga alustati. “Turundus- ja kommunikatsioonitegevused on otseses seoses Eesti ettevõtete lisandväärtuse kasvuga. Lisandväärtust saab kasvatada mahtudelt, mis võimaldab tootmist efektiivsemaks muuta ning mahte kasvatab turundus, kommunikatsioon ja müük. Hiljuti avaldas Taavi Kotka muret Eesti idufirmade turundusoskuste osas – see probleem on tegelikult märksa laiem,” ütles Raude.
Seotud lood
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.