Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Turundusautomaatika on omaette kultuur, mitte eraldiseisev ühekordne projekt
Turundusautomaatikaga alustamine, sellega harjumine ja selle omaksvõtmine võtab kindlasti aega, aga see tasub ära. „Mõned mu klientidest teenivad 50% oma tuludest just automatiseeritud lahenduste ja kampaaniate kaudu, räägib 14. juunil Tallinnas toimuva seminari “Turundus ja numbrid” peaesineja Philip Storey. Loe intervjuud!
14. juunil esineb Philip Storey Tallinnas Blissis toimuval seminaril "Turundus ja numbrid" ettekandega "Kuidas andmetele tugineva turunduse abil oma äri kasvatada". Tule osalema! Tutvu kavaga SIIN.