Ainult tellijatele
Autor: Hando Sinisalu • 5. mai 2017
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Üle poole bännerreklaamidest on nähtamatud

Autor: Shutterstock
Üksnes Suurbritannia turul kulutavad reklaamijad aastas 880 miljonit eurot bännerreklaamidele, mida keegi ei näe. Eestis puudub reklaamide nähtavuse osas turustandard, kirjutab Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu.

Vähem kui pool (47%) Suurbritannia turul näidatavatest bännerreklaamidest jõuab vaatajani – nii selgub reklaamide mõõtmisega tegeleva firma Meetrics hiljutisest uuringust. Saksamaal pole olukord palju parem – seal jõuab vaid 55% bännerreklaamidest vaatajani. Võrreldes eelmise aastaga on olukord halvemaks läinud, bännerreklaamide nähtavus väheneb kõikidel suurtel turgudel.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700