Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Üle poole bännerreklaamidest on nähtamatud
Üksnes Suurbritannia turul kulutavad reklaamijad aastas 880 miljonit eurot bännerreklaamidele, mida keegi ei näe. Eestis puudub reklaamide nähtavuse osas turustandard, kirjutab Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu.
Vähem kui pool (47%) Suurbritannia turul näidatavatest bännerreklaamidest jõuab vaatajani – nii selgub reklaamide mõõtmisega tegeleva firma Meetrics hiljutisest uuringust. Saksamaal pole olukord palju parem – seal jõuab vaid 55% bännerreklaamidest vaatajani. Võrreldes eelmise aastaga on olukord halvemaks läinud, bännerreklaamide nähtavus väheneb kõikidel suurtel turgudel.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.