Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Mart Prööm: sotsiaalmeedia turunduse peamised probleemid tulevad strateegia puudumisest
Mart Prööm
Milliseid kanaleid siis ikkagi kasutada? Kuidas tulla toime negatiivse tagasisidega? Kust leida postitusteks ideid? Kas peab alati strateegia looma? Kuidas peaksin klienti kaasama? Need tavapärased sotsiaalmeedia mureküsimused kimbutavad tavalisi ettevõtteid igapäevaselt. Lahendusi neile ja paljudele teistele küsimustele pakub sotsiaalmeedia professionaal Mart Prööm agentuurist Goal.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]