• 31.03.17, 14:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mart Prööm: sotsiaalmeedia turunduse peamised probleemid tulevad strateegia puudumisest

Milliseid kanaleid siis ikkagi kasutada? Kuidas tulla toime negatiivse tagasisidega? Kust leida postitusteks ideid? Kas peab alati strateegia looma? Kuidas peaksin klienti kaasama? Need tavapärased sotsiaalmeedia mureküsimused kimbutavad tavalisi ettevõtteid igapäevaselt. Lahendusi neile ja paljudele teistele küsimustele pakub sotsiaalmeedia professionaal Mart Prööm agentuurist Goal.
Mart Prööm
  • Mart Prööm
Mart Prööm, agentuuri Goal projektijuht

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele