• 31.03.17, 14:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mart Prööm: sotsiaalmeedia turunduse peamised probleemid tulevad strateegia puudumisest

Milliseid kanaleid siis ikkagi kasutada? Kuidas tulla toime negatiivse tagasisidega? Kust leida postitusteks ideid? Kas peab alati strateegia looma? Kuidas peaksin klienti kaasama? Need tavapärased sotsiaalmeedia mureküsimused kimbutavad tavalisi ettevõtteid igapäevaselt. Lahendusi neile ja paljudele teistele küsimustele pakub sotsiaalmeedia professionaal Mart Prööm agentuurist Goal.
Mart Prööm
  • Mart Prööm
Mart Prööm, agentuuri Goal projektijuht

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele