• 27.03.17, 17:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Facebookis turundajate suur viga: reklaamitakse neile, kes on juba ostnud!

Hando Sinisalu vestles Facebookis sotsiaalmeedia seminari peaesineja Hanna Sölveborniga Rootsi digiagentuurist Allrise. Nagu chatile kohane, on Hanna vastused lühikesed ja asjalikud.
Hanna Sölveborn
  • Hanna Sölveborn
Hanna Sölveborn
Rootsi digiagentuuri Allrise sotsiaalmeedia juht Hanna Sölveborn esineb 12. aprillil Tallinnas sotsiaalmeedia Best Practice seminaril. Vaata kava ja tule osalema!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele