• 22.03.17, 13:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Naised on emotsionaalsed kulutajad

Psühholoogiaprofessor Karen Pine rääkis oma Passwordil tehtud ettekandes sellest, miks on naiste suhe rahaga keerukam kui meestel ja millised faktorid naiste ostlemist mõjutavad. Ehkki ta tõdeb, et tema väited ei pruugi kõlada poliitkorrektselt, tuginevad need teaduslikele uuringutele.
Karen Pine
  • Karen Pine
  • Foto: Marko Mumm
Juba väikesed tüdrukud on teadlikud tarbijad

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele