• 19.03.17, 21:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nartsissism ei ole enam isiksusehäire, vaid suure protsendi nooremate inimeste normaalne olek

... ja kui isiksusehäirete puhul on teada, et nood hakkavad sageli peale 30. eluaastat taanduma, siis digitaaltehnoloogia poolt toidetud narsissism on elujõuline ka siis, kui millenniumipõlvkond vanadekodusse kolib. Loe EBS-i turundusprofessori Katri Keremi poolt Passwordilt kogutud mõtteid!
Nartsissism ei ole enam isiksusehäire, vaid suure protsendi nooremate inimeste normaalne olek
  • Foto: Shutterstock
2017. aasta Passwordi konverentsi teema oli nagu rusikas silmaauku (kuigi see on üks imelik väljend ideaalse sobivuse kirjeldamiseks). Umbes 2009. aastal ütles Rory Sutherland midagi sellist, et sellele, kuidas reklaam ja turundus töötavad, on juba piisavalt palju tähelepanu pööratud ja turunduses toob edu vaid keskendumine sellele, kuidas inimesed „töötavad“.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele