• 09.03.17, 13:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Virtuaalreaalsus ei tee halba lugu paremaks

Küsimustele vastab Kuldmuna digižürii esimees Mervyn Ten Dam. Mervyn on Amsterdami ühe kuulsaima digiagentuuri Achtung! rajaja ja loovjuht. Ta on ise võitnud mainekaid auhindu (Cannes Lions, Eurobest) ja olnud ka Cannes Lionsi žürii liige.
Mervyn Ten Dam
  • Mervyn Ten Dam
Digitaalmaailma ümber on palju meediakära, räägitakse virtuaalreaalsusest ja tehisintellektist, aga igapäevaselt näeme ikka suhteliselt tavapäraseid kampaaniaid. Millised on Sinu arvates praegu trendid, mis reaalselt on ka massilised ja igapäevaselt rakendatavad?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele