Küsimustele vastab Kuldmuna digižürii esimees Mervyn Ten Dam. Mervyn on Amsterdami ühe kuulsaima digiagentuuri Achtung! rajaja ja loovjuht. Ta on ise võitnud mainekaid auhindu (Cannes Lions, Eurobest) ja olnud ka Cannes Lionsi žürii liige.
Digitaalmaailma ümber on palju meediakära, räägitakse virtuaalreaalsusest ja tehisintellektist, aga igapäevaselt näeme ikka suhteliselt tavapäraseid kampaaniaid. Millised on Sinu arvates praegu trendid, mis reaalselt on ka massilised ja igapäevaselt rakendatavad?
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.