Kuidas köita noori, keda tavareklaam enam ammu ei kõneta ja kellele sisu loeb rohkem kui ei kunagi varem? Selge on, et tavapäraste lahendusega kaugele ei jõua. Elisa ZEN kõnekaardi case study avab kõnekaardi relansseerimise sünniloo.
Projekti eesmärk on ju tegelikult lihtsamast lihtsam. Teha midagi ägedat, nooruslikku ja innovaatlist, et kujundada ZENi kõnekaardist noorte seas populaarne bränd. Kuid kuidas tabada naelapea pihta ja päriselt ka kõnetada noori? Oluline on astuda oma sihtrühma kingadesse. Kes nad tegelikult on?
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.