28. veebruar 2017
Ainult tellijatele

Case study: Kuidas kõnekaart Y-generatsiooni jaoks seksikaks muuta?

Kuidas köita noori, keda tavareklaam enam ammu ei kõneta ja kellele sisu loeb rohkem kui ei kunagi varem? Selge on, et tavapäraste lahendusega kaugele ei jõua. Elisa ZEN kõnekaardi case study avab kõnekaardi relansseerimise sünniloo.

Projekti eesmärk on ju tegelikult lihtsamast lihtsam. Teha midagi ägedat, nooruslikku ja innovaatlist, et kujundada ZENi kõnekaardist noorte seas populaarne bränd. Kuid kuidas tabada naelapea pihta ja päriselt ka kõnetada noori? Oluline on astuda oma sihtrühma kingadesse. Kes nad tegelikult on?

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700