• 28.02.17, 17:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: Kuidas kõnekaart Y-generatsiooni jaoks seksikaks muuta?

Kuidas köita noori, keda tavareklaam enam ammu ei kõneta ja kellele sisu loeb rohkem kui ei kunagi varem? Selge on, et tavapäraste lahendusega kaugele ei jõua. Elisa ZEN kõnekaardi case study avab kõnekaardi relansseerimise sünniloo.
Case study: Kuidas kõnekaart Y-generatsiooni jaoks seksikaks muuta?
Projekti eesmärk on ju tegelikult lihtsamast lihtsam. Teha midagi ägedat, nooruslikku ja innovaatlist, et kujundada ZENi kõnekaardist noorte seas populaarne bränd. Kuid kuidas tabada naelapea pihta ja päriselt ka kõnetada noori? Oluline on astuda oma sihtrühma kingadesse. Kes nad tegelikult on?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele