Autor: Silja Oja • 21. veebruar 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuldmuna seminarile lisandus agentuuri The Unthinkable loovjuht Timo Kiuru

Timo Kiuru
Timo Kiuru on mitmeid auhindu võitnud loovjuht ja konsultant Soome kommunikatsiooni- ja üritusturundusagentuuris The Unthinkable.

Timol on üle 10 aasta jagu kogemusi meelelahutustööstusest ja üritusturunduse valdkonnast ning hetkel on tema igapäevatööks suurte integreeritud loovprojektide väljatöötamine ja strateegiline juhtimine. Timo on töötanud tõeliselt globaalsete klientidega nagu näiteks Samsung, Nokia, McLaren, Rovio, Cosmopolitan, The Huffington Post, Highsnobiety ja SK-II. Lisaks on ta ka kõrgelt hinnatud esineja konverentsidel üle maailma, ettevõtja, endine teleprodutsent, tantsija, kolumnist, Highsnobiety.com ja The Huffington Posti kaasautor. Timo on ka raamatu “Experiential Creative Planning” autor.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700