• 16.02.17, 14:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Peter Kentie: Est-kontseptsioon sobib hästi eestlaste vaimulaadiga

Sügisel allkirjastasin dokumendi, millega andsin est-kontseptsiooni EAS-ile üle. Loodan, et nad hoiavad ideed elus ja võtavad sellest viimast. Kohtusin ka Eesti Disainimeeskond (EDM) disaineritega ja rõhutasin, et nad ei keskenduks ainult tööriistakastile ja reeglitele, vaid turundaksid Eestit aktiivselt. Kirjutasin neile: „Eesti peab jutustama ja edasi andma oma lugusid, oma saavutusi ja õnnestumisi.”
Peter Kentie
  • Peter Kentie
Lugu ilmus ajakirja Kaja veebruari numbris.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele