• 16.02.17, 14:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Peter Kentie: Est-kontseptsioon sobib hästi eestlaste vaimulaadiga

Sügisel allkirjastasin dokumendi, millega andsin est-kontseptsiooni EAS-ile üle. Loodan, et nad hoiavad ideed elus ja võtavad sellest viimast. Kohtusin ka Eesti Disainimeeskond (EDM) disaineritega ja rõhutasin, et nad ei keskenduks ainult tööriistakastile ja reeglitele, vaid turundaksid Eestit aktiivselt. Kirjutasin neile: „Eesti peab jutustama ja edasi andma oma lugusid, oma saavutusi ja õnnestumisi.”
Peter Kentie
  • Peter Kentie
Lugu ilmus ajakirja Kaja veebruari numbris.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele