• 16.02.17, 14:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Peter Kentie: Est-kontseptsioon sobib hästi eestlaste vaimulaadiga

Sügisel allkirjastasin dokumendi, millega andsin est-kontseptsiooni EAS-ile üle. Loodan, et nad hoiavad ideed elus ja võtavad sellest viimast. Kohtusin ka Eesti Disainimeeskond (EDM) disaineritega ja rõhutasin, et nad ei keskenduks ainult tööriistakastile ja reeglitele, vaid turundaksid Eestit aktiivselt. Kirjutasin neile: „Eesti peab jutustama ja edasi andma oma lugusid, oma saavutusi ja õnnestumisi.”
Peter Kentie
  • Peter Kentie
Lugu ilmus ajakirja Kaja veebruari numbris.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.01.25, 17:48
POS tooted ja stendid muudavad ettevõtte nähtavaks
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele