• 08.02.17, 13:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas mõõta, kas sinu toode või teenus eristub?

Müügikasvu coach ja strateegiate elluviimise nõustaja Indrek Saul selgitab, mida silmas pidada, kui end konkurentidega võrrelda ning kuidas aru saada, mille poolest sinu toode või teenus eristub teistest.
Indrek Saul
  • Indrek Saul Foto: Meeli Küttim
Millest me eristumise puhul üldse räägime?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele