Autor: Helen Külaots • 7. veebruar 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Travyn Rhall: Turunduse kõige tähtsam trend on kliendikesksus

Travyn Rhall
Foto: Tiit Mõtus
Üks maailma suurimad uuringufirmasid Kantar viis möödunud aastal läbi uuringu, milles küsitleti ettevõtteid kuuekümnest erinevast riigist. Eesmärk oli teada saada, kuidas läheb kliendikesksetel ettevõtetel võrreldes nendega, kes pole nii kliendile orienteeritud. Kahtlusteta näitasid tulemused, et kliendikesksus ja ettevõtte tulude kasv käivad käsikäes. Kliendikesksest lähenemisest rääkis Best Marketingiga Kantar Insights Global juht Travyn Rhall.

Millised on kliendikesksed ettevõtted ja millised pole? Too palun mõned näited.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700