6. veebruar 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kelle juhtida on pimeduses kihutavad reklaamirobotid?

Mari-Liis Rüütsalu
Nii mõnigi firma avastab ootamatult, et tema reklaamid on hakanud ilmuma rassistlike sõnumitega veebilehel. Kas vastutamatus on reklaamide tellimise puhul tänapäeval paratamatu? Kas on tõesti võimalik, et ahelas, kus keegi annab padruni, keegi laeb püssi ja keegi vajutab päästikule, pole kellelgi midagi ette võtta, et lask väärtuste pihta ei läheks?

Artikli autor on Ekspress Grupi tegevjuht Mari-Liis Rüütsalu.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700