• 04.01.17, 16:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Almondi Esco: Sisuturundus võib kahjustada sinu tervist!

Olles tegelenud sisuturunduse ehk bränditud sisu loomisega pea viimase aastakümnendi, oli mu rõõm suur, kui sisuturundus ametlikult ka Eesti veebimeedias kanda kinnitas. Tänaseks on see rõõm teinud aga 180 kraadise pöörde, sest ainuüksi sõnast “sisuturundus” on saanud meedias justkui hoiatav ja peletav tempel nagu “Suitsetamine võib kahjustada sinu tervist” suitsupakil.
Almondi Esco
  • Almondi Esco
Kas makstud või maksmata sisu?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele