• 27.12.16, 10:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

IT firma Uptime Robotexil - põrusime täiega, kuid see oli ikkagi kasulik

„Tõeline innovatsioon ei tule evolutsioonist, vaid revolutsioonist,“ ütleb Uptime´i CTO pärast mõttepausi küsimuse peale, miks siis seekord teisiti läks. Kõik aastad pole ühesugused. Nii juhtuski selleaastasel Robotexil, et ükski Uptime´i toetatud seitsmest võistkonnast ei pääsenud poodiumile. Sellest pole aga midagi, sest palju rohkem on nüüd kogemustest õppida. Oma õppetundidest räägib Uptime tehnoloogiajuht Raimo Seero.
IT firma Uptime Robotexil - põrusime täiega, kuid see oli ikkagi kasulik
  • Foto: Kaido Einama
„Kui eelmise aastaga võrrelda, siis võib öelda, et põrusime täiega,“ võtab Raimo Seero kokku Robotexil toimunu. Uptime´i toetatud võistkonnad ei pääsenud esikolmikusse. „Samas on kõigele vaatamata jube hea tunne,“ ei lase ta end edetabelikohtadest häirida. „Saime väga väärtusliku õppetunni.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele