Autor: Helen Külaots • 27. detsember 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

IT firma Uptime Robotexil - põrusime täiega, kuid see oli ikkagi kasulik

Foto: Kaido Einama
„Tõeline innovatsioon ei tule evolutsioonist, vaid revolutsioonist,“ ütleb Uptime´i CTO pärast mõttepausi küsimuse peale, miks siis seekord teisiti läks. Kõik aastad pole ühesugused. Nii juhtuski selleaastasel Robotexil, et ükski Uptime´i toetatud seitsmest võistkonnast ei pääsenud poodiumile. Sellest pole aga midagi, sest palju rohkem on nüüd kogemustest õppida. Oma õppetundidest räägib Uptime tehnoloogiajuht Raimo Seero.

„Kui eelmise aastaga võrrelda, siis võib öelda, et põrusime täiega,“ võtab Raimo Seero kokku Robotexil toimunu. Uptime´i toetatud võistkonnad ei pääsenud esikolmikusse. „Samas on kõigele vaatamata jube hea tunne,“ ei lase ta end edetabelikohtadest häirida. „Saime väga väärtusliku õppetunni.“

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700