Autor: Helen Külaots • 14. detsember 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Milline oli aasta 2016 meeldejäävaim turundustegu? (I osa)
Arvamust avaldavad Swedbanki sotsiaalmeedia juht Kristel Leif, Elisa e-kanali juht Harles Tomberg, Valio Eesti AS Turundus- ja tootearendusdirektor Krista Kalbin, PZU turundusjuht Triin Piibor, KIA Auto turundusjuht Moonika Kitt ja Tele2 müügi- ja turundusdirektor Kristjan Seema.
Ametliku Aasta Turundustegu 2016 valib konkursile esitatud tööde põhjal ekspertžürii. Turundustegu 2016 finaliste näeb Password 2017 laval 17. märtsil Tallinnas Saku Suurhallis.