• 04.12.16, 18:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti parimad jõulureklaamid 2016

“Jõulukommunikatsiooni on vaja igal aastal uuendada,“ ütleb Stockmanni turundusjuht Mari Villem. Talle oponeerib Kalevi turundusdirektor Anne Tääkre, kelle sõnul on jõululugu alati ühesugune ega eelda alati uusi reklaame. Vaata kodumaa parimaid jõulureklaame ja loe, kuidas kommenteerib oma reklaami iga ettevõtte esindaja ise: Margot Meus Kaubamajast, Mari Villem Stockmannist, Elo Võrk Teliast, Harles Tomberg Elisast, Anne Tääkre Kalevist ja Janne Laik Olerexist.
Kaader Kalevi jõulureklaamist
  • Kaader Kalevi jõulureklaamist
Kaubamaja

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele