• 04.12.16, 18:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti parimad jõulureklaamid 2016

“Jõulukommunikatsiooni on vaja igal aastal uuendada,“ ütleb Stockmanni turundusjuht Mari Villem. Talle oponeerib Kalevi turundusdirektor Anne Tääkre, kelle sõnul on jõululugu alati ühesugune ega eelda alati uusi reklaame. Vaata kodumaa parimaid jõulureklaame ja loe, kuidas kommenteerib oma reklaami iga ettevõtte esindaja ise: Margot Meus Kaubamajast, Mari Villem Stockmannist, Elo Võrk Teliast, Harles Tomberg Elisast, Anne Tääkre Kalevist ja Janne Laik Olerexist.
Kaader Kalevi jõulureklaamist
  • Kaader Kalevi jõulureklaamist
Kaubamaja

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 12:46
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele