• 18.11.16, 13:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Liikumispuudega Laste Toetusfondi rebränding

"Sihtasutuse missioon on aidata kaasa sihtgrupi sotsialiseerumisele, pakkuda uusi võimalusi, kogemusi, teadmisi, avardada silmaringi ning pakkuda positiivseid emotsioone," räägib asutuse juht Sirli Jassov. Loe, miks oli rebränding vajalik ja mismoodi see teostati.
Liikumispuudega Laste Toetusfondi uus logo
  • Liikumispuudega Laste Toetusfondi uus logo
Liikumispuudega Laste Toetusfond on Sirli Jassovi poolt 2009. aastal ellu kutsutud heategevusühing liikumispuudega laste ja nende perede toetamiseks. Tookord alustas toetusfond sellenimelise juriidilise nime all. Alates 2011. aasta detsembrist esindab brändi Liikumispuudega Laste Toetusfond Sihtasutus Lapsepuue, mis on asutatud missiooni edasikandmiseks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele