• 18.11.16, 13:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Liikumispuudega Laste Toetusfondi rebränding

"Sihtasutuse missioon on aidata kaasa sihtgrupi sotsialiseerumisele, pakkuda uusi võimalusi, kogemusi, teadmisi, avardada silmaringi ning pakkuda positiivseid emotsioone," räägib asutuse juht Sirli Jassov. Loe, miks oli rebränding vajalik ja mismoodi see teostati.
Liikumispuudega Laste Toetusfondi uus logo
  • Liikumispuudega Laste Toetusfondi uus logo
Liikumispuudega Laste Toetusfond on Sirli Jassovi poolt 2009. aastal ellu kutsutud heategevusühing liikumispuudega laste ja nende perede toetamiseks. Tookord alustas toetusfond sellenimelise juriidilise nime all. Alates 2011. aasta detsembrist esindab brändi Liikumispuudega Laste Toetusfond Sihtasutus Lapsepuue, mis on asutatud missiooni edasikandmiseks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele