18. november 2016
Jaga lugu:

Liikumispuudega Laste Toetusfondi rebränding

Liikumispuudega Laste Toetusfondi uus logo  

"Sihtasutuse missioon on aidata kaasa sihtgrupi sotsialiseerumisele, pakkuda uusi võimalusi, kogemusi, teadmisi, avardada silmaringi ning pakkuda positiivseid emotsioone," räägib asutuse juht Sirli Jassov. Loe, miks oli rebränding vajalik ja mismoodi see teostati.

Liikumispuudega Laste Toetusfond on Sirli Jassovi poolt 2009. aastal ellu kutsutud heategevusühing liikumispuudega laste ja nende perede toetamiseks. Tookord alustas toetusfond sellenimelise juriidilise nime all. Alates 2011. aasta detsembrist esindab brändi Liikumispuudega Laste Toetusfond Sihtasutus Lapsepuue, mis on asutatud missiooni edasikandmiseks.

Rebrändingu põhjus

Brändi Liikumispuudega Laste Toetusfond seos mitmete era- ja juriidiliste isikutega tekitas inimestes segadust. Seetõttu oli vaja tuua esmalt selgust ja tuua ka värskust, säilitada ning elustada huvi juba 7-ndat aastat toimiva heategevusühingu brändi vastu. Nii visuaalne identiteet kui ka veebileht vajasid uuendamist ja kaasajastamist.

Teostus

Visuaalse identiteedi poolelt värskendasime logo, turundusmaterjale, kus värvigamma valikus lähtusime juba varem kasutusel olnud värvidest ning lisasime juurde mahedaid ja positiivseid toone. Logo uuendamiseks kaasasime kunstniku Helina Toater´i, kes uue logo joonistas. Logoks jäi ikka sajajalgne, kes sümboliseerib liikumispuudega lapsi. Lisaks kasutasime kujunduses teisi sama kunstniku joonistusi ja kujundeid.

Vana kodulehe vahetasime täielikult välja uue vastu. See sai endale uued kujundused, uutmoodi veebikeskkonna, mis toetaks kasutajamugavust ning oleks kasutatav teistes kaasaegsetes nutiseadmetes. Uuendusena tõime sisse Eesti kaardi, millelt on näha liikumispuudega laste arv maakonniti ning lisaks saab annetaja kaardilt leida endale konkreetse abivajava lapse, kelle heaks ta saab annetuse teha. Võrreldes vana lehega on uus kujundus lihtsam, leht kergemini kasutatav ja vajaliku info leidmine ühe kliki kaugusel. Olulisemad teemad avanevad küljelt – taotlusvorm lapsevanemale, annetusvõimalused toetajale, abivajavad lapsed, jõulukaardid. Nüüd on varasemaga võrreldes selgem ülevaade meie tegevusest, sellest, kellele ja miks me annetusi kogume ja kuidas annetaja saab aidata liikumispuudega laste ravivõimalustele ja elukvaliteedi parandamisele kaasa aidata.

Avaldasime Postimehe vahel toetusfondi tutvustava lehe, milles kirjutasime lahti toetusfondi loo ning andsime peamise info meie tegevuse kohta nii liikumispuudega lastega peredele, keda me aitame ja inimestele, ettevõtetele, keda ootame nende laste ja perede aitamiseks meile annetama või muul moel toetama. Postimehe vahel ilmunud lehte saab lugeda siit:

Koduleht valmis koostöös disainer Lennart Vassiljev´i ja programmeerija Kristjan Tulmin´iga. Turundusmaterjalid ning kodulehe ja paberlehe sisu on kokku pandud toetusfondi juhi poolt, ühtegi agentuuri me ei kaasanud.

Sihtasutuse missioon on aidata kaasa sihtgrupi sotsialiseerumisele, pakkuda uusi võimalusi, kogemusi, teadmisi, saada osa kultuurist ja meelelahutusest, avardada silmaringi, pakkuda positiivseid emotsioone. Me soovime parandada liikumispuudega laste ravivõimalusi, toetada abivahendite soetamist, parandada elukvaliteeti ning äratada kaaskodanikes hoolivust ja tähelepanu kõige õrnemate ja nõrgemate suhtes.

Ootame teid kaasa meiega ühisele missioonile. Toetades liikumispuudega lapsele vajalikku teraapiat, aitate kaasa selle lapse keha liikuvuse parandamisele ning on ka lapsi, kes järjepideva teraapia tulemusel saavad ise kõndima hakata. Täpsem info on meie kodulehel lapsepuue.ee.

Lähenevate jõulupühade ja aastavahetusega seoses kutsume üles oma pühadesoove saatma meie heategevuslike jõulukaartidega. Jõulukaardid on aadressil https://lapsepuue.ee/joulukaardid.

Sirli Jassov

Sihtasutuse uus koduleht  
Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com