"Massimeedia ning tavapärased sotsiaalmeedia kanalid on reklaami täis ning reklaamiblokeerijate osakaal kasvab jõudsalt. Bännerreklaami blokeeriva tarkvara kasutus kasvas globaalselt 12 kuuga 41% võrra. Leidsime, et peame sihtrühma tabamiseks mõtlema tavapärastest bännerreklaamidest laiemalt ning tabama tihti reisivaid Soome IKT valdkonna töötajaid keskkonnas, kus puuduvad konkureerivad bännerreklaamid,” rääkis IDEA AD loovjuht Tõnis Vassar oma Digitegu 2016 finaaliettekandes. oli tõmmata EAS'i ja Work in Estonia tegemistele Soome meedias tähelepanu ning seeläbi jõuda IKT valdkonnas töötavate noorteni. Lahenduseks otsustas IDEA AD kaaperdada Airbnb keskkonna, mida kasutatakse lühiajalise öömaja leidmiseks üha sagedamini. Koostöös kolme tööpakkujaga – Excedea, Ignite ja Tieoto - avaldati Airbnb keskkonnas kolm töökuulutust. Ööbimiskoha broneerimise asemel oli võimalik broneerida endale töölaud huvipakkuva ettevõtte juures. Eesmärgiks oli ka kõnetada Soome IKT- valdkonna spetsialiste ja saada vähemalt 1 positiivne kajastus Soome meedias.