Autor: Silja Oja • 28. oktoober 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Apollo valiti maailma parima teenusekontseptsiooniga ettevõtteks
Foto Amsterdamis toimunud Service Design Award auhinnagalalt, kus auhinna võtsid vastu Brand Manuali asutaja Kaarel Mikkin, Apollo tegevjuht Mauri Dorbek ja turundusjuht Tanel Tatter
Eesti raamatupoe- ja kinokett Apollo valiti eile õhtul rahvusvahelise konkursi The Global Service Design Award finaalis maailma parima teenusekontseptsiooniga ettevõtteks.
Apollo uuendusliku ärimudeli väljatöötamist nõustanud teenusedisaini ja brändinguagentuuri Brand Manual asutaja Kaarel Mikkini sõnul oli nimekal konkursil kümne finalisti hulka pääsemine juba väga tubli saavutus, aga see on tõesti äge, et üks Eesti ettevõte suudab omal alal ära teha kõigile maailma suurettevõtetele. “See ülemaailmne tunnustus näitab, et oleme Apolloga suutnud külastajate jaoks tõesti luua midagi väga erilist,” selgitas eile Amsterdamis auhinna vastu võtnud Mikkin.