Autor: Helen Külaots • 30. september 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Klient peaks rohkem nõudma turunduses tulemusi, mida saab mõõta

Timo Porval
Seoses läheneva digiturunduse aastakonverentsiga Best Internet uurisime, mis toimub Eestis digiturunduses. Kas digiagentuuride ärimahud kasvavad? Mis on agentuuri ja kliendi suhtluses vajaka? Vastavad Lavii turundusstrateeg Timo Porval, Carat Eesti tegevjuht Britte Maidra, IDEA AD juhatuse esimees Märten Liinat, WSI Online juht Kristjan-Paul Raude ja Fraktali peadisainer Tajo Oja.

Timo Porval, digiagentuuri Lavii turundusstrateeg

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700