• 30.09.16, 12:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Klient peaks rohkem nõudma turunduses tulemusi, mida saab mõõta

Seoses läheneva digiturunduse aastakonverentsiga Best Internet uurisime, mis toimub Eestis digiturunduses. Kas digiagentuuride ärimahud kasvavad? Mis on agentuuri ja kliendi suhtluses vajaka? Vastavad Lavii turundusstrateeg Timo Porval, Carat Eesti tegevjuht Britte Maidra, IDEA AD juhatuse esimees Märten Liinat, WSI Online juht Kristjan-Paul Raude ja Fraktali peadisainer Tajo Oja.
Timo Porval
  • Timo Porval
Timo Porval, digiagentuuri Lavii turundusstrateeg

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele