• 30.09.16, 12:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Klient peaks rohkem nõudma turunduses tulemusi, mida saab mõõta

Seoses läheneva digiturunduse aastakonverentsiga Best Internet uurisime, mis toimub Eestis digiturunduses. Kas digiagentuuride ärimahud kasvavad? Mis on agentuuri ja kliendi suhtluses vajaka? Vastavad Lavii turundusstrateeg Timo Porval, Carat Eesti tegevjuht Britte Maidra, IDEA AD juhatuse esimees Märten Liinat, WSI Online juht Kristjan-Paul Raude ja Fraktali peadisainer Tajo Oja.
Timo Porval
  • Timo Porval
Timo Porval, digiagentuuri Lavii turundusstrateeg

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele