• 26.09.16, 13:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maine hoidmine sotsiaalmeedias – kuidas?

Suurfirmad kulutavad palju raha maine juhtimise strateegiaks. Neil on läbi mõeldud iga samm, et hoida oma ettevõtte kuvand positiivse ja laitmatuna. Väiksemad firmad aga eraldi sellele rõhku ei pane, kuid peaks! Maine hoidmisest kirjutab Brit Mesipuu.
Brit Mesipuu
  • Brit Mesipuu
Mõelge kasvõi enda kogemuse peale. Enne suurema ostu sooritamist uurid firma kodulehte, toote/teenuse kommentaare, Google otsing juhatab sotsiaalmeedia kanalite peale jne. Isegi meie kodumaine leht Hinnavaatlus suunab arvustuse lingile vajutades Googlisse. Kas neil lehtedel loetu mõjutab sind? Loomulikult., kuidas hoida oma ettevõtet parimas valguses ka ilma suuremate kulutuste.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele