Silja Oja • 7 september 2016

Otsitakse selgeid sõnumeid

Kuni 30. septembrini saab aadressil selgesonum.ee esitada selge sõnumi auhinna kandidaate. Juba kolmandat aastat tunnustatakse auhinnaga neid ettevõtteid ja organisatsioone, kelle avalik info lähtub eelkõige kasutaja vajadustest. Võitjatele antakse auhinnad üle 13. oktoobril, rahvusvahelisel selge keele päeval.

Võistlus kutsub märkama kodulehti, lepinguid, kasutusjuhendeid, linnaplaane, plakateid ja muid infosõnumeid, mis on sisult ja vormilt selged ning mida on kerge kasutada. Võistlustööna võib esitada Eesti avaõiguslike ja riigiasutuste, vabaühenduste, eraettevõtete ning eraisikute loodud infosõnumeid nii teksti, pildi kui ka videona. Esitaja võib olla üksikisik või organisatsioon, kandideerida saab ka omaenda tööga.

Eiki Nestor on öelnud: „Selge jutt koos õigete sõnadega on asjadest arusaamise ainus võimalus. Nii võib üks vale sõna seaduses muuta selle kogu mõtet. Ja hiljem ei paranda seda mitte kuidagi.“

Selge sõnumi edendaja auhinna on seni pälvinud Tervise Arengu Instituut ja Riigimetsa Majandamise Keskus oma kampaaniatega, teiste võitjate seas on olnud Tallinna Ülikooli „Ühe minuti loengu“ sari, Maksu- ja Tolliameti korraldus, Nukuteatri plakat, LHV kliendileping, Ragn-Sellsi jäätmeveo teavitus, Raadio 2 saade „Puust ja punaseks“, Keeleklikk ja Vabaõhumuuseumi veebikaart. 2015. aasta võistlusele esitati üle 70 töö.

Lisateave:

selge sõnumi veebileht

selge sõnumi FB

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Kristi Remmik
Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700