Hando Sinisalu • 7. september 2016
Jaga lugu:

Kaks näidet, kuidas Hollandi väikeettevõtted maailmaturule murravad

Snoozebaby toodang  

Koostöö, kus reklaamiagentuur või konsultant saab oma töö eest teenustasu asemel konsulteeritava ettevõtte osaluse, on maailmas järjest levinum praktika ja ka Eesti turundajatel tasub sellist lähenemist uurida.

Amsterdami Turunduskonverentsi programm täieneb hoogsalt ja siinkohal anname ülevaate vahepeal lisandunud asjadest.

Konverentsi esimene päev, 16. november on pühendatud erinevate Hollandi ettevõtete külastustele. Ettevõtete külastused kestavad 1,5 – 2 tundi ja tegemist ei ole mitte tavalise tootmises kilemütsides ringijalutamise ja „klassiekskursiooniga“, vaid kohtumisega antud ettevõtete turunduse ja müügi eest vastutavate inimestega - eesmärgiga saada ideid ja õppetunde külastatavate ettevõtete turunduse kohta.

ETTEVÕTTE OSANIKUKS TURUNDUSKONSULTANT

• Hollandi ettevõtete külastused• Konverents• EPICA Awards gala + järelpidu• 16. - 18. november 2016

Programm: Amsterdami Turunduskonverents

Toimumiskoht: A'DAM Tower

Nothing But Nugi on Rotterdami eeslinnas Schiedamis paiknev eksklusiivset käsitöökosmeetikat ning parfüüme tootev ja müüv ettevõte. Meie delegatsioon saab külastada ka nende laborit, kus viiakse läbi ka lühike parfüümide kokkusegamise praktiline koolitus.

Nothing But Nugi on huvitav sellepoolest, et tema asutaja Babita Verluis on küll spetsialist parfüümide alal, kuid mitte nii tugev turunduses ja müügis. Seetõttu kaasas ta osanikuna oma ettevõttesse tuntud Hollandi reklaamiguru Joop Benjaminsi, kes töötab välja ettevõtte brändingustrateegia.

Sarnane koostöö, kus reklaamiagentuur või konsultant saab oma töö eest teenustasu asemel konsulteeritava ettevõtte osaluse, on maailmas järjest levinum praktika ja ka Eesti turundajatel tasub sellist lähenemist uurida.

KUIDAS TEHA OMA ISIKLIKUST PROBLEEEMIST GLOBAALNE ÄRI

Marleen Ramecker  

Snoozebaby toodab ja müüb imikutele ja väikelastele mõeldud pehmest tekstiilist spetsiaalsete “lipikutega” mänguasju ja riideid, kokku 450 kaupluses 30s riigis. Snoozebaby rajaja Marleen Ramecker sai Snoozebbaby rajamiseks innustust omaenda lapselt, kes oli rahutu unega ja keda aitasid rahustada pehmest tekstiilist mänguasjad, millel olid küljes tekstiilist lipikud. Tavaliselt mänguasjadel selliseid lipikuid küljes ei ole ja Marleen nägi siin ärivõimalust. Aastal 2005 tulid esimesed tooted turule ja sellest ajast on firma kasvanud ja laienenud Hollandist Saksamaa, USA, Prantsumaa ja paljudele teistele turgudele.

Tule külasta neid ettevõtteid 16. novembril Amsterdamis: www.amsterdamiturunduskonverents.ee 

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com