Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kaks näidet, kuidas Hollandi väikeettevõtted maailmaturule murravad
Koostöö, kus reklaamiagentuur või konsultant saab oma töö eest teenustasu asemel konsulteeritava ettevõtte osaluse, on maailmas järjest levinum praktika ja ka Eesti turundajatel tasub sellist lähenemist uurida.
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?