• 07.09.16, 14:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaks näidet, kuidas Hollandi väikeettevõtted maailmaturule murravad

Koostöö, kus reklaamiagentuur või konsultant saab oma töö eest teenustasu asemel konsulteeritava ettevõtte osaluse, on maailmas järjest levinum praktika ja ka Eesti turundajatel tasub sellist lähenemist uurida.
Snoozebaby toodang
  • Snoozebaby toodang
Amsterdami Turunduskonverentsi programm täieneb hoogsalt ja siinkohal anname ülevaate vahepeal lisandunud asjadest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele