Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Best Interneti esineja Björn Lapakko: Idufirma turundaja on täielikult orienteeritud äri kasvule
Sa ei pea tingimata olema kõigis valdkondades kogenud, aga sinu üleüldine filosoofia peaks olema mitte öelda asjadele “ei”. Loe intervjuud idufirma Funderbeam growth hackeri Björn Lapakkoga.
Björn Lapakko on USAst Minnesotast pärit Soome juurtega turundusspetsialist, kellel on turundustöö kogemusi nii globaalsetest traditsioonilistest ettevõtetest (3M) kui ka alustavatest idufirmadest.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.