Autor: Helen Külaots • 23. august 2016
Ainult tellijatele

Eesti idufirma lõi veebikampaaniate tegemise tööriista, mis konkureerib Google ja Facebookiga

Frank on nutikas veebikampaaniate tegemise tööriist, mis on suunatud kõigile ennast internetis turundavatele ettevõtetele, kes soovivad reklaamikulutusi kokku hoida.

„Näeme, et täna tekitab paljudele ettevõtjatele probleeme veebis turundamise keerukus ning eriti raskeks muutub olukord siis, kui soovitakse ennast rahvusvaheliselt turundada. Ettevõtjatel endal teadmised puuduvad, kuid rahvusvahelise kogemusega spetsialistide palkamine käib sageli üle jõu. Franki loomisega pakumegi igas suuruses ettevõtetele võimalust ennast ise veebis efektiivselt turundada,” selgitas Frank’i kaasasutaja Harry Kanistik. „Meie peamisteks konkurentideks on Google Adwords ja Facebook Ads, aga meie eelis on see, et Frank on ühenduses lisaks Google´i ja Facebooki börsidele veel 22 erineva reklaamibörsiga (Microsoft, OpenX jpt). Tänu sellele saame oma kasutajatele tagada suurema katvuse inimestest, kui ostes ühest kindlast platvormist ja parema hinna," täpsustas Franki kaasasutaja Ivar Krustok.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700