Helen Külaots • 23 august 2016
Jaga lugu:

Eesti idufirma lõi veebikampaaniate tegemise tööriista, mis konkureerib Google ja Facebookiga

Frank on nutikas veebikampaaniate tegemise tööriist, mis on suunatud kõigile ennast internetis turundavatele ettevõtetele, kes soovivad reklaamikulutusi kokku hoida.

„Näeme, et täna tekitab paljudele ettevõtjatele probleeme veebis turundamise keerukus ning eriti raskeks muutub olukord siis, kui soovitakse ennast rahvusvaheliselt turundada. Ettevõtjatel endal teadmised puuduvad, kuid rahvusvahelise kogemusega spetsialistide palkamine käib sageli üle jõu. Franki loomisega pakumegi igas suuruses ettevõtetele võimalust ennast ise veebis efektiivselt turundada,” selgitas Frank’i kaasasutaja Harry Kanistik. „Meie peamisteks konkurentideks on Google Adwords ja Facebook Ads, aga meie eelis on see, et Frank on ühenduses lisaks Google´i ja Facebooki börsidele veel 22 erineva reklaamibörsiga (Microsoft, OpenX jpt). Tänu sellele saame oma kasutajatele tagada suurema katvuse inimestest, kui ostes ühest kindlast platvormist ja parema hinna," täpsustas Franki kaasasutaja Ivar Krustok.

Frank põhineb AI-tehnoloogial (Artificial Intelligence ehk tehisintellekt), mis haldab võimalikult palju keerulisi digiturunduse operatsioone. See muudab edukate kampaaniate tegemise lihtsamaks suurele hulgale turundajatele.Franki AI on läbi reklaamibörside ühenduses maailma kõigi suurimate meediakanalitega ning meedia ostmine ja optimeerimine käib reaalajas.

„Börsihinnad muutuvad pidevalt ning Frank ostab meediat reaalaajas läbi börsisüsteemide, sooritades automaatselt ostu seal, kus see hetkel kõige soodsam on,” lisas Kanistik.Lisaks soodsale meediahinnale ja AI-tehnoloogiale on Franki peamiseks eeliseks konkurentide ees kasutajamugavus. Kampaania käivitamiseks kulub kõigest paar minutit ning ülejäänu (ostmine, optimeerimine, raportid) on kõik kliendi jaoks automatiseeritud. Eesmärgiks on see, et platvormi kasutamine oleks nii lihtne, et sellega saaks hakkama ka igapäevaselt antud valdkonnaga mitte kokkupuutuv ettevõtja. Tavapärasest meediaostust on erinev ka see, et bännerite kuvamine toimub asukohapõhiselt ja lähtuvalt sihtgrupi huvidest – ehk Franki „aju“ otsib parima hinna eest kindlast valdkonnast huvitatud inimesi ning kuvab neile kliendi reklaambännerit.Tänaseks on Franki abiga kampaaniaid tehtud rohkem kui 15 riigis, nende hulgas Eestis, Soomes, Rootsis, aga ka Maltal, Kanadas ja Austraalias.Lisainfo: https://startfrank.com/

BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831marianne@bestmarketing.ee
Kristi Remmik
Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988kristi@bestmarketing.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee