Hiljuti poliitikast taandunud Mihkel Raud tegutseb nüüdsest koos partnerite Paul ja Lauri Postiga sisuturunduse butiigis Uwaga.
Paul ja Mihkel said tuttavaks 2014. aastal Mihkli valimiskampaania käigus. „Oleme sellest saati regulaarselt läbi käinud. Mõni aasta hiljem, kui Mihkel töötas Riigikogus ja mina disainiagentuuris, sõitsin Mihklile Tallinna külla, et küsida nõu ühe reklaamikampaania tarbeks. Tahtsime teha Riigikogu liikmetest 360 kraadi fotod, aga jutt jõudis hoopis selleni, et Mihklil oli kuklas idee, et kunagi võiks teha sisuturundusagentuuri. Pärast mõningast edasi-tagasi mõttevahetust jõudsime järelduseni, et miks oodata, hakkame tegema. Kõik eeldused olid olemas,“ räägib Uwaga saamisloost Paul Post.
Seotud lood
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?