• 22.06.16, 10:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Markus Lind: Mobiiliturundus on alles oma teekonna alguses

“Kui vaadata reklaami näiteks bännerina, siis ilmselt ei ole mobiil tõesti suutnud ennast tõestada samaväärselt arvutiga,” ütleb Balticbest 2016 žüriiliige Markus Lind, kuid lisab, et samas on lihtsalt nii palju erinevaid võimalusi mobiili kasutamiseks turunduses. Loe intervjuud Markusega.
Markus Lind
  • Markus Lind
Kuna sa olid Cannes Lionsi mobiiližürii liige 2015. aastal, siis alustame mobiilist. Vaated mobiilireklaamile on üsna erinevad – ühest küljest nähakse selles suurt võimalust, kuna kõigil on mobiiltelefonid taskus ja nendega veedetakse palju aega, aga teisest küljest ei ole see justkui siiani veel peavoolumeediaks saanud. Mis on sinu arvates hetkel mobiiliturunduse staatus? ning tundub, et mõned inimesed teenivad lausa raha uute sõnade väljamõtlemisega, aga mina isiklikult usun ikka veel, et kõige tuumaks on loovus. See on ikka veel kõige olulisem talent ja trend. Kui su agentuuris või meeskonnas on piisavalt palju loovust, on kõik võimalik. Kõik muu ümberringi muutub, aga see on konstant.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele