Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Mugav kaardimakse kui lojaalsusprogrammi tööriist
Katre Kaarenperk-Vanatoa
Eesti e-kaubandus areneb hoogsalt, uusi internetikauplusi tekib nagu seeni pärast vihma ning Eesti tarbijad kolivad oma sisseostudega üha tihedamini online keskkonda. Kuidas kaupmees sellest olukorrast maksimumi saaks võtta ja kasvatada lojaalsete klientide osakaalu, räägib turundusekspert Katre Kaarenperk.
Hiljutisel e-kaubanduse seminaril tõdes kaardimakselahendusi pakkuv ettevõte EveryPay, et kolmandik Eesti e-kauplustest ei paku ühtegi internetipõhist maksmisviisi ja üle poole piirduvad pangalingiga, mis eeldab konto olemasolu eesti pangas. Nii limiteerimegi ennast vaid oma väikese Eestiga ning välistame oma klientidena kõik ülejäänud inimesed maailmas. Või siis jääb Eesti Panga statistika põhjal Eesti kaupmehel igal aastal saamata üle 330 miljoni euro, mille kohalik tarbija viib hoopis välismaistesse e-poodidesse.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.