• 07.06.16, 15:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Balticbesti esinejate hulka lisandus Marit Kroon

Marit Kroon on The Coca-Cola Company mahlade valdkonna turundusjuht Kesk- ja Lõuna-Euroopa regioonis, töötades nii Eestis kui Poolas.
Balticbesti esinejate hulka lisandus Marit Kroon
Marit on Coca Cola Company’s töötanud alates aastast 2004 - esialgu vanem-brändijuhina ettevõtte Tallinna kontoris, hiljem aina karjääriredelil üles liikudes. Hetkel juhib ta Coca Cola mahlade suuna turundustegevusi kogu Kesk- ja Lõuna-Euroopas. Maritil on pikaajalised kogemused suurtest rahvusvahelistest projektidest nagu “Share a Coke” (nimed pudelitel) ning ta on edukalt juhtinud nii karboniseeritud kui karboniseerimata jookide turundustegevusi nii Baltikumis, Poolas kui ka Kesk- ja Lõuna-Euroopas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele