• 13.05.16, 10:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tarbijast brändisaadikuks ehk sõnumi liikumine tarbija kaudu

Kliendisuhte juhtijad ning teenuste disainijad kasutavad tarbija ja brändi kokkupuutepunktide kontseptsiooni selleks, et tarbija teekonda planeerida. Miks mõned brändid on tarbijate hulgas armastatud ning neist räägitakse palju? Kuidas kirjeldavad tarbijad ise oma teekonna meeldejäävaid etappe armastatud brändini? Millise tähenduse annab tarbija eelistatud ja armastatud brändile ning mis mõjutab tema jõudmist „oma brändini”?
Iivi Riivits-Arkonsuo
  • Iivi Riivits-Arkonsuo
Artikkel ilmus ajakirja Kaja mainumbris 2016. Autor: Dr Iivi Riivits-Arkonsuo, TTÜ majandusteaduskonna turunduse õppetooli lektor, Turu-uuringute AS-i uuringujuht

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele