13. mai 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tarbijast brändisaadikuks ehk sõnumi liikumine tarbija kaudu

Iivi Riivits-Arkonsuo
Kliendisuhte juhtijad ning teenuste disainijad kasutavad tarbija ja brändi kokkupuutepunktide kontseptsiooni selleks, et tarbija teekonda planeerida. Miks mõned brändid on tarbijate hulgas armastatud ning neist räägitakse palju? Kuidas kirjeldavad tarbijad ise oma teekonna meeldejäävaid etappe armastatud brändini? Millise tähenduse annab tarbija eelistatud ja armastatud brändile ning mis mõjutab tema jõudmist „oma brändini”?

Artikkel ilmus ajakirja Kaja mainumbris 2016. Autor: Dr Iivi Riivits-Arkonsuo, TTÜ majandusteaduskonna turunduse õppetooli lektor, Turu-uuringute AS-i uuringujuht

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700