• 13.05.16, 10:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tarbijast brändisaadikuks ehk sõnumi liikumine tarbija kaudu

Kliendisuhte juhtijad ning teenuste disainijad kasutavad tarbija ja brändi kokkupuutepunktide kontseptsiooni selleks, et tarbija teekonda planeerida. Miks mõned brändid on tarbijate hulgas armastatud ning neist räägitakse palju? Kuidas kirjeldavad tarbijad ise oma teekonna meeldejäävaid etappe armastatud brändini? Millise tähenduse annab tarbija eelistatud ja armastatud brändile ning mis mõjutab tema jõudmist „oma brändini”?
Iivi Riivits-Arkonsuo
  • Iivi Riivits-Arkonsuo
Artikkel ilmus ajakirja Kaja mainumbris 2016. Autor: Dr Iivi Riivits-Arkonsuo, TTÜ majandusteaduskonna turunduse õppetooli lektor, Turu-uuringute AS-i uuringujuht

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele