• 13.05.16, 10:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tarbijast brändisaadikuks ehk sõnumi liikumine tarbija kaudu

Kliendisuhte juhtijad ning teenuste disainijad kasutavad tarbija ja brändi kokkupuutepunktide kontseptsiooni selleks, et tarbija teekonda planeerida. Miks mõned brändid on tarbijate hulgas armastatud ning neist räägitakse palju? Kuidas kirjeldavad tarbijad ise oma teekonna meeldejäävaid etappe armastatud brändini? Millise tähenduse annab tarbija eelistatud ja armastatud brändile ning mis mõjutab tema jõudmist „oma brändini”?
Iivi Riivits-Arkonsuo
  • Iivi Riivits-Arkonsuo
Artikkel ilmus ajakirja Kaja mainumbris 2016. Autor: Dr Iivi Riivits-Arkonsuo, TTÜ majandusteaduskonna turunduse õppetooli lektor, Turu-uuringute AS-i uuringujuht

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele