• 03.05.16, 17:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sisuturunduses toimivad erakordsus, šokk, seks, nunnusus ja huumor

Kõik köögitehnika brändid kasutavad oma toodete reklaamimiseks YouTube´i. Liikuvaid detaile on põnev vaadata ja tavaliselt on ka tulemus kiiresti saavutatav – näiteks ilusatest apelsinidest saab paari minutiga isuäratav mahl.
Sisuturunduses toimivad erakordsus, šokk, seks, nunnusus ja huumor
Vaatame kahte näidet, kuidas erinevad firmad on reklaaminud YouTube’is blendereid:

Seotud lood

Töökuulutused
  • 12.02.25, 09:51
Moodne Valgustus otsib müügidirektorit
Kandideerimise tähtaeg: 24.02.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele