Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Sisuturunduses toimivad erakordsus, šokk, seks, nunnusus ja huumor
Kõik köögitehnika brändid kasutavad oma toodete reklaamimiseks YouTube´i. Liikuvaid detaile on põnev vaadata ja tavaliselt on ka tulemus kiiresti saavutatav – näiteks ilusatest apelsinidest saab paari minutiga isuäratav mahl.
Vaatame kahte näidet, kuidas erinevad firmad on reklaaminud YouTube’is blendereid:
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]