Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Case study: Kuidas väikese eelarvega koeratoitu turule tuua
Dig Gif Party veebileht
Kanada koeratoidu brändi Misfits kampaania “Dog Gif Party” case study.
Suurkorporatsioonile Mars kuuluv koeratoidu bränd Misfits oli 2014. aasta kevadel Kanada turule toomas oma uut koeramaiuste tootesarja. Koeratoidutootjatele on Kanada tõeliselt tulus turg – kolmandik kogu riigi peredest omab koera, mis tähendab, et kokku on Kanadas ligi 6,5 miljonit koera. Koeratoitude käive on turul ca miljard Kanada dollarit, sellest umbes veerand tuleb koertele mõeldud maiuste müügist.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.