14. aprill 2016
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Ettevõtetel pole sisu loomisel koolilastega võrreldes mingeid eeliseid

Xaviera Ringeling  

Kui enne iga säutsu saatmist tuleb mitmeid kordi juristidega nõu pidada, siis ei hakka sisuturundus tööle, ütleb Hollandi sisuturunduse ekspert Xaviera Ringeling. Milline on hea sisuturunduse retsept? Loe intervjuud Xavieraga!

Harvard Business Review viimases numbris on pikk lugu sellest, et suurfirmad kulutavad miljoneid sisuturundusele, aga ikkagi ei taha keegi nende videosid YouTube´is vaadata. Samas saavad amatöörid lihtsate vahenditega tehtud videotele miljoneid vaatamisi.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com