• 06.04.16, 15:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Best Practice 2016 sisuturunduse seminari kava

Kuidas luua huvipakkuvat, kordaminevat ja kaasahaaravat sisu? 17. mail oled oodatud Best Practice seminarile, kus täpselt sellest räägitaksegi. Esinevad Xaviera Ringeling, Hando Sinisalu, Georgs Rubenis, Olav Osolin jpt. Viimane võimalus registreerida on sel reedel, 13. mail!
Best Practice 2016 sisuturunduse seminari kava
  • Foto: Shutterstock
Best Practice sisuturundusseminar otsib vastust küsimusele, kuidas luua huvipakkuvat, kordaminevat ja kaasahaaravat sisu. Sisu, mis ei oleks liiga brändikeskne ja igav, vaid mida inimesed tahavad lugeda, vaadata ja kuulata.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele