• 06.04.16, 15:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Best Practice 2016 sisuturunduse seminari kava

Kuidas luua huvipakkuvat, kordaminevat ja kaasahaaravat sisu? 17. mail oled oodatud Best Practice seminarile, kus täpselt sellest räägitaksegi. Esinevad Xaviera Ringeling, Hando Sinisalu, Georgs Rubenis, Olav Osolin jpt. Viimane võimalus registreerida on sel reedel, 13. mail!
Best Practice 2016 sisuturunduse seminari kava
  • Foto: Shutterstock
Best Practice sisuturundusseminar otsib vastust küsimusele, kuidas luua huvipakkuvat, kordaminevat ja kaasahaaravat sisu. Sisu, mis ei oleks liiga brändikeskne ja igav, vaid mida inimesed tahavad lugeda, vaadata ja kuulata.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele