• 04.04.16, 17:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ära karda vihaste klientidega sotsiaalmeedias vestelda, õpi vestlust õigesti juhtima

Nõu annab sotsiaalmeedia ekspert Jessica Thomas Briti juhtivast analüütikafirmast Brandwatch, mis aitab igapäevaselt maailma suurimatel ettevõtetel paremaid äriotsuseid teha.
Jessica Thomas
  • Jessica Thomas
Sotsiaalmeedia kuulamine tundub olevat väga kallis ja kõrgtehnoloogiline tegevus, suurfirmad nagu DELL on ehitanud lausa lennujuhtimise keskust meenutavad „kliendikuulamiskeskused“.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele