Autor: Hando Sinisalu • 4. aprill 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ära karda vihaste klientidega sotsiaalmeedias vestelda, õpi vestlust õigesti juhtima

Jessica Thomas
Nõu annab sotsiaalmeedia ekspert Jessica Thomas Briti juhtivast analüütikafirmast Brandwatch, mis aitab igapäevaselt maailma suurimatel ettevõtetel paremaid äriotsuseid teha.

Sotsiaalmeedia kuulamine tundub olevat väga kallis ja kõrgtehnoloogiline tegevus, suurfirmad nagu DELL on ehitanud lausa lennujuhtimise keskust meenutavad „kliendikuulamiskeskused“.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700