• 04.04.16, 17:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ära karda vihaste klientidega sotsiaalmeedias vestelda, õpi vestlust õigesti juhtima

Nõu annab sotsiaalmeedia ekspert Jessica Thomas Briti juhtivast analüütikafirmast Brandwatch, mis aitab igapäevaselt maailma suurimatel ettevõtetel paremaid äriotsuseid teha.
Jessica Thomas
  • Jessica Thomas
Sotsiaalmeedia kuulamine tundub olevat väga kallis ja kõrgtehnoloogiline tegevus, suurfirmad nagu DELL on ehitanud lausa lennujuhtimise keskust meenutavad „kliendikuulamiskeskused“.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.03.25, 11:27
Üks koht, lõputud võimalused: T1 Venue sündmuskeskus viib ürituste korraldamise uuele tasemele
Kui eestlase unistuste kodu asub samal ajal kesklinnas, metsa sees ning vaatega merele, siis sellist kohta leida on võimatu. Sündmusi korraldama asudes on soovideks väga hea asukoht, suurepärased tehnilised lahendused, tasuta parkimine, plussina lisaks imeline vaade ja naturaalne valgus. Ja selline koht on päriselt olemas – see on T1 keskuses asuv sündmuskeskus T1 Venue.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele