Autor: Hando Sinisalu • 4. aprill 2016
Ainult tellijatele

Ära karda vihaste klientidega sotsiaalmeedias vestelda, õpi vestlust õigesti juhtima

Jessica Thomas

Nõu annab sotsiaalmeedia ekspert Jessica Thomas Briti juhtivast analüütikafirmast Brandwatch, mis aitab igapäevaselt maailma suurimatel ettevõtetel paremaid äriotsuseid teha.

Sotsiaalmeedia kuulamine tundub olevat väga kallis ja kõrgtehnoloogiline tegevus, suurfirmad nagu DELL on ehitanud lausa lennujuhtimise keskust meenutavad „kliendikuulamiskeskused“.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700