Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Ära karda vihaste klientidega sotsiaalmeedias vestelda, õpi vestlust õigesti juhtima
Nõu annab sotsiaalmeedia ekspert Jessica Thomas Briti juhtivast analüütikafirmast Brandwatch, mis aitab igapäevaselt maailma suurimatel ettevõtetel paremaid äriotsuseid teha.
Sotsiaalmeedia kuulamine tundub olevat väga kallis ja kõrgtehnoloogiline tegevus, suurfirmad nagu DELL on ehitanud lausa lennujuhtimise keskust meenutavad „kliendikuulamiskeskused“.
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.