Silja Oja • 1 aprill 2016
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Ernst & Young: Z-generatsioon eelistab osta kogemust ja elamust, mitte asju

Foto: Shutterstock

Ernst & Youngi poolt 1400 Y- ja Z-põlvkonna esindaja seas läbi viidud ostukäitumise uuringust selgub, et tuleviku tarbija jaoks on tootest kordades tähtsam ostust saadav kogemus või elamus. Erinevalt Y-generatsioonist ei ole Z-põlvkonna jaoks hind enam ostuargument nr 1, vaid ostlemine peab olema eelkõige kiire, lihtne ja mugav ning selle saavutamiseks kasutatakse maksimaalselt ära kõik digimaailma pakutavad lahendused.

„Uuringust selgub, et Z-generatsiooni esindajad (sündinud peale 1995. aastat) on oma eelkäijatest oluliselt vähem huvitatud allahindlustest või eripakkumistest ja nad ei taha soodustuse saamiseks ise vaeva näha,“ rääkis Ernst & Young Baltic ASi direktor Olesia Abramova. „Samuti puudub neil brändilojaalsus, mis on paljude tänaste turundusstrateegiate aluseks. Traditsioonilisi turunduskanaleid pidi Z-generatsioonini jõudmine on seega üha keerulisem ja kulukam ning enamik turundajaid on juba hakanud mõistma, et selle värskelt täiskasvanuikka jõudva põlvkonnaga suhtlemiseks on vaja täiesti uut lähenemist.“

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Marianne Liibert
    Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831marianne@bestmarketing.ee
    Kristi Remmik
    Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988kristi@bestmarketing.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee