• 01.04.16, 12:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ernst & Young: Z-generatsioon eelistab osta kogemust ja elamust, mitte asju

Ernst & Youngi poolt 1400 Y- ja Z-põlvkonna esindaja seas läbi viidud ostukäitumise uuringust selgub, et tuleviku tarbija jaoks on tootest kordades tähtsam ostust saadav kogemus või elamus. Erinevalt Y-generatsioonist ei ole Z-põlvkonna jaoks hind enam ostuargument nr 1, vaid ostlemine peab olema eelkõige kiire, lihtne ja mugav ning selle saavutamiseks kasutatakse maksimaalselt ära kõik digimaailma pakutavad lahendused.
Ernst & Young: Z-generatsioon eelistab osta kogemust ja elamust, mitte asju
  • Foto: Shutterstock
„Uuringust selgub, et Z-generatsiooni esindajad (sündinud peale 1995. aastat) on oma eelkäijatest oluliselt vähem huvitatud allahindlustest või eripakkumistest ja nad ei taha soodustuse saamiseks ise vaeva näha,“ rääkis Ernst & Young Baltic ASi direktor Olesia Abramova. „Samuti puudub neil brändilojaalsus, mis on paljude tänaste turundusstrateegiate aluseks. Traditsioonilisi turunduskanaleid pidi Z-generatsioonini jõudmine on seega üha keerulisem ja kulukam ning enamik turundajaid on juba hakanud mõistma, et selle värskelt täiskasvanuikka jõudva põlvkonnaga suhtlemiseks on vaja täiesti uut lähenemist.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele