• 16.03.16, 14:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sotsiaalmeedia kontrollib ajakirjandust

Kuidas on ajakirjandus interneti ja sotsiaalmeedia ajastul muutunud? Briti akadeemik ja ajakirjanik Emily Bell kirjeldab oma uurimuses, kuidas viimase viie aastaga on meediamaastik muutunud rohkem kui viimase 500 aastaga kokku ning selles mängib suurt rolli tehnoloogia areng, täpsemalt sotsiaalmeedia tähtsuse tõus.
Sotsiaalmeedia kontrollib ajakirjandust
  • Foto: Shutterstock
Lühidalt:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele