1. märts 2016
Ainult tellijatele

Meediatarbimise trendid 2016

Amazoni kauplus

Laias laastus võib meediatarbimises trendid jagada neljaks: äppidega rikastatud teleriekraanid, reklaamide vältimine, piirideta jaekaubandus ning personaalsed virtuaalsed kaaslased.

Veebruaris külastas Inspiredi meeskonda Adam Simon IPG Media Lab New York’i kontorist, kes tutvustas 2016. aasta oodatavaid trende nii üldises meediatarbimises kui tehnoloogilistes arengutes. Laias laastus võib need jagada neljaks: äppidega rikastatud teleriekraanid, reklaamide vältimine, piirideta jaekaubandus ning personaalsed virtuaalsed kaaslased.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700