Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Meediatarbimise trendid 2016
Laias laastus võib meediatarbimises trendid jagada neljaks: äppidega rikastatud teleriekraanid, reklaamide vältimine, piirideta jaekaubandus ning personaalsed virtuaalsed kaaslased.
Amazoni kauplus
Veebruaris külastas Inspiredi meeskonda Adam Simon IPG Media Lab New York’i kontorist, kes tutvustas 2016. aasta oodatavaid trende nii üldises meediatarbimises kui tehnoloogilistes arengutes. Laias laastus võib need jagada neljaks: äppidega rikastatud teleriekraanid, reklaamide vältimine, piirideta jaekaubandus ning personaalsed virtuaalsed kaaslased.