Autor: Helen Külaots • 1. veebruar 2016
Ainult tellijatele

Kas julged panna kooseluseaduse turunduskampaaniasse?

Shutterstock

Eelmisel nädalal toimunud The Best of Global Digital Marketing 2016 konverentsil enim publikut kihama pannud turundustrend tõstatab küsimuse: kas Eesti ettevõtted on valmis võtma seisukohti pagulaste või kooseluseaduse teemadel? Kuidas mõjutab poole valimine äritulemusi?

Turunduse trenditabeli hitihoiatus on ühiskondlikel probleemidel kaasa rääkimine, teravatel teemadel seisukoha võtmine ning ka stereotüüpse mõtteviisi muutmine. Tähelepanu saavutamiseks pole Eestis hetkel põletavamaid märksõnu kui kooseluseadus ja pagulased. Kas kohalike ettevõtete julgus on piisav, et antud teemasid enda (või ka ühiskonna) hüvanguks ära kasutada?'de puhul võib väita, et õigele ühiskondlikule probleempunktile vajutades on tulemus plahvatusohtlik (loe: brändi imagole ja müüginumbritele hea). Honey Maid küpsiste kampaania “This is Wholesome”

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700