• 01.02.16, 11:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kas julged panna kooseluseaduse turunduskampaaniasse?

Eelmisel nädalal toimunud The Best of Global Digital Marketing 2016 konverentsil enim publikut kihama pannud turundustrend tõstatab küsimuse: kas Eesti ettevõtted on valmis võtma seisukohti pagulaste või kooseluseaduse teemadel? Kuidas mõjutab poole valimine äritulemusi?
Shutterstock
  • Shutterstock
Turunduse trenditabeli hitihoiatus on ühiskondlikel probleemidel kaasa rääkimine, teravatel teemadel seisukoha võtmine ning ka stereotüüpse mõtteviisi muutmine. Tähelepanu saavutamiseks pole Eestis hetkel põletavamaid märksõnu kui kooseluseadus ja pagulased. Kas kohalike ettevõtete julgus on piisav, et antud teemasid enda (või ka ühiskonna) hüvanguks ära kasutada?'de puhul võib väita, et õigele ühiskondlikule probleempunktile vajutades on tulemus plahvatusohtlik (loe: brändi imagole ja müüginumbritele hea). Honey Maid küpsiste kampaania “This is Wholesome”

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele