Autor: Hando Sinisalu • 7. jaanuar 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

INTERVJUU! Urmas Villmann: Reklaamfilmid lähevad pikemaks

Urmas Villmann
Möödas on aeg, kus inimestele pidi raha eest reklaami hambusse toppima. Reklaam peab olema nii hea, et inimesed tahavad seda vabatahtlikult vaadata. Suurt emotsiooni on pikema looga lihtsam tekitada. Inimesed tahetakse reklaame vaadates mitte enam lihtsalt pisarat poetama, vaid lahinal nutma panna, räägib Kontuur Leo Burnetti loovjuht Urmas Villmann.

Kuhu liigub Eesti reklaamitööstus aastal 2016, millised on sinu arvates olulisemad trendid?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700