• 31.12.15, 13:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Broadline’i lugu: Tippagentuuri tõus, langus ja taassünd

Märtsikuu reede õhtu aastal 2013 Tallinna Draamateatris. Reklaamiagentuurid jagavad loovuskonkursi “Kuldmuna” auhindu. Teiste hulgas tõuseb korduvalt lavale kuldset muna vastu võtma üritusturundusagentuuri Broadline juht Janek Reimal. Tegusa loomeaasta kinnituseks on tiitel “Aasta Üritusturundusagentuur” See on Broadline’ile juba kolmas aasta agentuuri tiitel järjest. Auhinnatseremoonia piltidel naeratab neljakümneaastane hästi riietatud džentelmen, aga selles naeratavas näos on näha murekortse. Aastatel, mis väljapoole paistavad muljetavaldava eduloona, peab Eesti juhtiv ürituste looja tagatoas donkihhotlikku võitlust.
Janek Reimal
  • Janek Reimal Foto: Andras Kralla, Äripäev
Loovagentuur on üks omapärane ettevõtmine. Ühelt poolt on vaja suurepärast loovust, klientide vajaduste ja mõistmist, paindlikkust, piirideta mõtlemist. Teiselt poolt aga ratsionaalset ja rutiinset majandusliku poole juhtimist, planeerimist, kalkuleerimist. Ja muidugi enamjaolt õigeteks osutuvaid juhtimisotsuseid. Just vajakajäämistest selles viimases on alguse saanud allakäiguspiraal, mis nüüd ähvardab neelata ka loovuse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.01.25, 17:48
POS tooted ja stendid muudavad ettevõtte nähtavaks
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele