3 detsember 2015
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Kuhu liigud, reklaam?

Foto: Kaja Kallas

Traditsioonilise reklaami mõiste on hägustumas ja tekkinud on arvamus, et reklaam on kadumas. Kaja lugejatele tutvustavad praegust olukorda reklaamimaailmas Tallinna ülikooli Balti filmi, meedia, kunstide ja kommunikatsiooni instituudi reklaamiteooria lektor Tiina Hiob, sama instituudi doktorant ja reklaamikonsultant Rain Veetõusme ning Optimist Groupi juhatuse liige Magnus Lužkov. Vestlusringi juhatas kommunikatsioonispetsialist Kertu Kärk. Artikkel ilmus ajakirjas Kaja novembris 2015.

Foto: Kaja Kallas

Paljud ülemaailmsed ettevõtted ei tee enam traditsioonilist reklaami, sama võib täheldada ka Eestis. Kuidas teile tundub, kas reklaami mõiste ja olemus on muutuma hakanud?

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com