Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kuhu liigud, reklaam?
Autor: Kaja Kallas
Traditsioonilise reklaami mõiste on hägustumas ja tekkinud on arvamus, et reklaam on kadumas. Kaja lugejatele tutvustavad praegust olukorda reklaamimaailmas Tallinna ülikooli Balti filmi, meedia, kunstide ja kommunikatsiooni instituudi reklaamiteooria lektor Tiina Hiob, sama instituudi doktorant ja reklaamikonsultant Rain Veetõusme ning Optimist Groupi juhatuse liige Magnus Lužkov.
Vestlusringi juhatas kommunikatsioonispetsialist Kertu Kärk. Artikkel ilmus ajakirjas Kaja novembris 2015.
Autor: Kaja Kallas
Paljud ülemaailmsed ettevõtted ei tee enam traditsioonilist reklaami, sama võib täheldada ka Eestis. Kuidas teile tundub, kas reklaami mõiste ja olemus on muutuma hakanud?
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]