3. detsember 2015
Ainult tellijatele

Kuhu liigud, reklaam?

Autor: Kaja Kallas

Traditsioonilise reklaami mõiste on hägustumas ja tekkinud on arvamus, et reklaam on kadumas. Kaja lugejatele tutvustavad praegust olukorda reklaamimaailmas Tallinna ülikooli Balti filmi, meedia, kunstide ja kommunikatsiooni instituudi reklaamiteooria lektor Tiina Hiob, sama instituudi doktorant ja reklaamikonsultant Rain Veetõusme ning Optimist Groupi juhatuse liige Magnus Lužkov. Vestlusringi juhatas kommunikatsioonispetsialist Kertu Kärk. Artikkel ilmus ajakirjas Kaja novembris 2015.

Autor: Kaja Kallas

Paljud ülemaailmsed ettevõtted ei tee enam traditsioonilist reklaami, sama võib täheldada ka Eestis. Kuidas teile tundub, kas reklaami mõiste ja olemus on muutuma hakanud?

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700